torsdag 29 november 2007

Veckomail V48

Hej!
Här kommer det något försenade veckomailet. Jag har inte så mycket att ta upp, men fyra saker kan vara värda att nämna.

1) Jag kommer ner till handledningstillfällena 4/12 nästa vecka, för de som har intresse av att diskutera projekt eller något annat med mig.
2) 13 grupper har än så länge kvitterat ut en databas, men jag skulle tro att det är några till som kanske borde göra det. Om det är så att ni sköter allt med databaser och sådant på egen hand kan ni väl skicka mig ett mail och meddela det, så jag har lite koll på vilka som gör vad och hur.
3) Redovisningsdatum är ju preliminärt satta till 15/1 och 17/1. Vissa strö-redovisningar kan också skötas på distans, men om det är många som har problem med något eller båda av dessa dagar kan man ju fortfarande byta datum. Hör alltså av er till mig om det är några problem med dessa dagar.
4) Glöm inte möjligheterna att ställa frågor i diskussionsforumet, just i projektet kan det vara väldigt användbart att utbyta erfarenheter (+ att det kan ge bonuspoäng att vara aktiv där)

Det var nog allt. Lycka till med veckans kursaktiviteter!

mvh Björn

Inga kommentarer: